6 Ocak 2007 Cumartesi

yorum-suz

sabah ortalık sakinken, oğlan babasıyla oynaşırken, ütü yapmak için yan odada ortamı hazırladım. ütüm, masam ve gruplandırılmış, ütüyle olan buluşmaya hazır nesneler...bir taraftan bu buluşmayı gerçekleştirirken diğer taraftan da camdan dışarı göz atıp keyif yapıyordum.dışarda çöp varilinin başında bence düzgün giyimli bir genç adam vardı. ve varilin içinden birşeyler bakıyordu. şaşırmıştım; çünkü tarz olarak gördüğüm klasik çöp arayan tiplerden değildi. neyse varilin içinden süet bir erkek montu çıkarınca şaşkınlık en üst noktaya çıktı bende. elini varilin içine bir kez daha daldırdı. ikinci bir mont daha çıktı.hemen olasılıkları düşündüm:

  • genç adam sihirbazdı. gösteri için şapka ve tavşan yerine, çöp varili ve süet mont kullanıyordu.
  • bizim yıllanmış çöp varili kendisine iyi davrandığımız için bu şekilde teşekkür ediyordu.
  • süet montlar evden kaçmış ve kötü yola düşmüşlerdi. sonları çöp varili oldu.


genç adam varilden bir de torba çıkardı. bir montu torbaya koydu, ikinci montu eline alarak sakin bir şekilde yürüyerek olay yerini terk etti. ben ise camda ağzım açık, elimde buharı tüten bir ütü ile arkasından bakakaldım.

peçete'den yorum:
iyi gözüken süet montları çöpe atacak kadar zengin miyiz yoksa çöp varilinde araştırma yaparak bulduğumuz montu alacak kadar fakir miyiz?...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

olaya şöyle bir bakış açısı getirmek isterim
eşini yada sevgilisini kesin üzecek bir şey yapmıştır kadının zarif intikamı mı acaba mı derim yalnız sadece montları çöpten çıkarıyor olması bu olasılığı zedeliyor gibi şaibeli bir durum
sevgiler
meilinizi aldım çok teşekkür ederim fimo konusunda ilgiç bir malzeme olarak biliyorum kullanmayı düşünmedim ihtiyaç duyarsam yada onunla ilgili yapılan işlerle ilgili yeterli bilgi edinirsem denemek isterim şimdilik hoşçakalın tekrar sevgiler

Berceste dedi ki...

Tam actim ki benden once soyleyen biri olmus dusunduklerimi, aynen yukaridaki satirlarin 1. paragrafina katiliyorum demek dustu bana da :)

pecete dedi ki...

sevgili aynur ve berceste; kadın-erkek ilişkilerini ve davranış şekillerini baştan değerlendirmem gerekiyor. açıkcası benim aklıma hiç o olasılık gelmedi.sevgiler...