31 Aralık 2008 Çarşamba

Kısa Bir Geçiş...

Son dakika:

İmdattt, mutfaktayız. Dino demişti "Abartmayınnn!!"...
Migros'ta değil parçası, hindinin kendisi bile yok... Dereotu da yok satıyor...
Kızak fotoğrafını hemen koymak istedim. Amaç 2009'a bırakmamak. Yeni yıl dileklerini pek aceleye getirmek istemedim ama mutaktan yükselen kokular ve çığlıklar beni nedenini anlamadığım (!) şekilde o tarafa çekiyor. Acaba garantilemek için şimdiden kutlasam mı? Yok olmaz, Bebi ile bir kutlama yaparız. Sevgiler ve saygılar...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

canım
yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.Yeni yılın sağlık ve mutluluk getirmesi dileğiyle
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Ayşem yeni yılda bütün umutlarının ve beklentilerinin gerçekleşmesi dileğiyle..İyi senelerr..Sevgilerimle..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Kızak çok güzel gözüküyor :))

2009 yılının sen ve sevdiklerin için sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli ve sevgi dolu geçmesini dilerim.Herşey gönlünce olsun.
Bebi'yi öpüyorum.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Yeni yılda tüm güzellikler sizinle olsun..

Berceste dedi ki...

Harikaaaa!!! Ben okumaya yukaridan baslayinca, kurabiye mi biblo mu cozememistim :) Meger senin sanat eserin imis. Eline saglik! Her zamanki gibi en mukemmeli burada :)

PASTASEHRİ dedi ki...

mutlu yıllar.
kurabiye kızak kusursuz olmuş. ayrıca tüm detyaları özveriyle anlatmışsınız. teşekkürler
sevgilerimle
funda

Damak Tadı dedi ki...

Sağlıklı ve çok başarılı geçsin 2009 yılın..Sana,ailene ve sevdiklerine mutluluk,şans getirsin Ayşem..


Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

yorum yazmak için biraz geç kaldım ama şimdi sırayla hepsine tek tek özene bezene yazmaya başlıyorum...

Öncelikle yapmaya yürek isteyen bu çılgın kızak için cesaretine ve emeğine kocaman bir öpücüğü hakediyorsun ki ilham kaynağın bebiden geldiğini umuyorum.

Harikasın ne denilebilirki kelimeler yetersiz gerçekten...
Her seferinde ağzımın biraz daha açık kalıyor.
Yabancı sitelere taş çıkartıyosun.

İlk yerlerin kar tuttuğu havada içinde güzel umutlarla yola çıkarman dileğiyle:))

O güzel ellere nazar değmesin...

irem


irem