25 Aralık 2008 Perşembe

Yılbaşına Hazırlık...

Yılbaşı için renkli birşeyler hazırlama düşüncesi Sevgili Ufuk'un destekleriyle ve baskılarıyla oldu dersem yalan söylememiş olurum. Yeni yıla girmemize az kala yağan kar, depodan çıkardığımız ağacımızı gören Bebi'nin yüz ifadesi açıkcası mutfakta üretim yapmak isteği doğurdu. Kar ile ne alakası var denilebilinir ama içimdeki kramplar -ki biz bunlara kendi aramızda çoşku diyoruz, fırınla bir randevuya sebep oluyor. Şimdi hazırlık kısmına geçmeden önce planımı açıklıyorum. Bu yazıyı sadece ufak giriş olarak düşünün. Elimde doğumgününde hediye edilen bir kitap var. Tarif mevcut, proje hazır... Bu iki gün içinde bir nevii naklen yayın gibi "Muftak'ta Neler Oluyor?" şeklinde fotoğraflı, 5 kısım tekmili birden fotoroman tadında yayın yapacağız. Bir de salonda süslenmeyi bekleyen ağaç var... Kahramanlar aynı, kadroda değişiklik yok. Anne, anneanne, Bebi...

Kısaca kitap tanıtımını yapalım;

"Cookie Craft" kitabı uzun zamandır, kurabiye yapımı konusunda başvuru kaynağım oldu. Tariflerin birebir uygulanabilir olması ve lezzetinin onay alması, kitaba olan güvenirlilik katsayımı arttırdı. Özellikle verilen tavsiyelere ve ipuçlarına uyulduğunda sonuçlar başarılı. Kurabiye süslemeleri ile ilgili örnekler oldukça fazla ama fotoğrafları gördüğünüzde hayalkırıklığınız olabilir. 4 proje şemaları ile birlikte adım adım anlatılıyor. Bunun dışında çocuklarla kurabiye partisi yapmak isterseniz (doğumgünlerinde mesela...) size bu işin organizasyonu, yapmanız gerekenler konusunda detaylı bir yol gösterici. Kısacası kurabiye ve süslemesi ile ilgili teknik bir kitap. Yılbaşı için seçtiğim tarif ve uygulama bu kitaptan.
Valerie PETERSON ve Janice FRYER
158 sayfa ve renkli
Basım yılı 2007
$12,89 Amazon

3 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

İçim kıpır kıpır, bekliyoruuuuuuum.

Ordanburdanhayattan dedi ki...

merakla bekliyorum.bizim evin ufağı da ağacı çoşkuyla karşıladı

karamelam dedi ki...

ayşem hanım merhaba,
yazılarınızı sık güncellemişsiniz inanın çok mutlu oldum. bu kitabı 1 hafta önce sipariş verdim amazondan. heyecanla bekliyordum. siz de beğendiğinize göre iyi seçim yapmış olduğum için mutlu oldum.
güzin