31 Aralık 2007 Pazartesi

Eski Yıl Yazısı...

Bugün önemli bir gün mü? Bilmiyorum. Hani hep hayatımın dönüm noktalarından bir dediğimiz bir gün mü? Eğer öyleyse ben o günü 35 yıldır yaşıyorum. Her 31 Aralık günü melankolik bir mutluluk içinde gitgeller yaşıyarak hemen bir değerlendirme derdine düşüyorum. Özellikle Şebnem Ferah'a takıldım bu aralar. Son bir haftadır şarkı sözlerinin içinde sanki bana geçen yılımın değerlendirmesini yapmamı kolaylaştıracak kelimeler saklamış gibi deli gibi dinliyorum ve bulmaya çalışıyorum. Aslında bu 2007 yılının yazısı kendimden ziyade size yazılmış olacak. Sadece size... Kazandıklarım, kaybettiklerim... Hayatıma hoşgelenler ve hayatımdan yolcu ettiklerim...

Tam bir yıl önce bugün sayfamı açmıştım. Neler olacağını bilmeden... Düşündüğümde kendi kendime yaşadığım o heyecan beni şimdi gülümsetiyor. Uzun gibi gözüken ama kısacık süren bir yılın ardından bu satırları sizleri, yüzlerinizi ve isimlerinizi düşünerek yazıyorum. Kendi kendime iken beni kendinize ait o koskocaman dünyalarınıza aldınız. Bana süprizler hazırladınız, beni ağlattınız ve beni mutlu ettiniz... Teşekkürün farklı bir boyutu yaşıyorum kendi içimde... İyi ki var oldunuz... Hayatıma hoşgeldiniz... Hayatımdan yolcu ettiklerim ise daima gülümseyerek hatırlanacak. Yaşanmış ve yaşanmamışlıklar adına...



Geçmişte sayfalar dolusu yazardım. Her senenin başında bir dolu kararlar alır, geçirdiğim yılın acımasızca eleştirisini yapardım. Artık yapmak istemiyorum. Yaşadığım geçmiş ile barışmak ve gelecek ile ilgili geleni gülümseyerek karşılamak istiyorum ön yargısız...



Aslında tek kararım; su gibi duru olmak ve hep akmak...



Sizi bilmem ama ben karar verdim
Su gibi duru olup hep akmaya
Başka sular tanıyıp hep çoğalmaya
Dalgalanmaya taşmaya
Son günlerde çok düşünür oldum
Zor zamanları çabuk atlatır oldum
Yalnız mıyım insanlar içinde
Arkadaşlarım aşklarım içinde
Yara aldım bundan iki yıl önce
Hiç susmadım şarkı söyledim günlerce
Artık kısa cümleler kuruyorum
Sevdiklerim sevmediklerim yanımda
Kabullendim her şeyi olduğu gibi
Yola çıktım yarınlara
Son günlerde çok düşünür oldum
Zor zamanları çabuk atlatır oldum
Bakıyorum aynaya her gece
İçim rahat biraz yorgunum sadece


Hayatıma giren herkese yaşanmış her şeye
Teşekkürler büyüyorum sizinle...

















Kurduğumuz ve kuracağımız bütün cümlelerin kalplerimizin sıcaklığından gelmesi dileği ile...


Mutlu Yıllar...






26 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Mutlu yıllara tüm sevdiklerinle..

Esra Kars dedi ki...

Ayşem canım benim sana mutluluk ve başarılarla dolu bir yıl diliyorum. İyi ki bir yıl önce bu blogu ve evim gibi hissettiğim Bake Shop'u açmışsın.İyi ki varsın.Hayatımda her zaman olman dileğiyle....

Punto dedi ki...

Hepimiz umut bulutlarını tutmaya çalışıyoruz.Sanırım önemli olan bu bulutları bir yerde yakalayabilmek.
Yeni yılda bu bulutların üzerinde uçabilmek dileğiyle. Hep birlikte....

Neslihan dedi ki...

Ayşemcim çok duygusal geldin bana canım, ama yeni yıl dileklerimi bırakmadan girmem;
sevdiklerinle birlikte, yeni ve mutlu başlangıçların olduğu sağlıkla, huzurla, sevgiyle geçecek bir yeniyıl dilerim
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

"Suyun yolunu takip et. Su engellere direnmez, etrafından dolaşır."

Sana ve senin sayende tanıma fırsatı bulduğumuz tüm sevdiklerimize, bize tatdırdıkları ve tatdıracakları tüm şeyler ;) için çok teşekkür ederiz.

Varlığınızla, varlığımıza renk kattınız.

Adsız dedi ki...

sana bir dolu cümle söylemek geçiyor içimden ama baktım en iyisi senin yaptığın

sadece
o muhteşem sarılmalar ve güzel tebessümlerin için
geçen bu seneme özel bir renk olarak girip bütün tonlarımı etkilediğin için

kocaman bir kalbin olduğu için teşekkür ederim
sen suların en coşkulusu bir şelalesin benim için
aynur

Adsız dedi ki...

yeni yılda sağlık ,mutluluk, huzur, başarı seninle olsun tüm dileklerinin yeni yılla birlikte gerçekleşmesi temennisiyle nice senelere

Özlem dedi ki...

Sevgili Ayşem , yeni yılda herşeyin gönlünce olması dileği ile sevgiler.

gülriz dedi ki...

Canım Ayşemim, yazını okuyunca birşey geçti içimden; "iyi ki bu güzel yürekli kadın, bir peçetenin kenarından kalkıp buralara; buralardan da benim taaaa kalbimin içine gelmiş" dedim. Daha yeni tanıdığım eski dostum benim; inanmak ne kadar güç, hayatıma daha yeni girdiğine; oysa hayatın her anında yanımdaymışsın gibi, kendimi bildiğim bileli...

Fotoğraf ezginin günlüğünü getirdi aklıma, "deniz olayım, tuzumu rüzgarda savurayım; ne yelken, ne yel, köpüklerde kaybolayım" dedirtti bana...

Bu yılın tek kararında, su gibi duru olup hep akman dileğiyle

Hülya dedi ki...

Bu kadar güzel bir yazı üzerine sadece iyi seneler demeye gücüm yetti...Çok hoş anlatmışsın.Dokunan...

Eya dedi ki...

Sevgili Aysem....

Iyiki acmissin bu blogu ve seni tanimisiz.Bende henüz taze bir blogcu olarak insallah 1.yilimi doldurdugumda senin gibi mutlu olururum. Hersey gönlünün güzelligi, yüzünün tebessümü gibi parlak ve daim olsun.
Bana da ugramani dilerim, senin o güzel fikirlerine ihtiyacim olabilir...
Sevgilerimle,

Zehra

Saliha dedi ki...

iyiki girmişsin içimize ,aramıza...
canımmmmmm....
sevgılerımle...

Adsız dedi ki...

İyi yıllar tükkan sahibem,starım ve nicesi.. güzel bir yıl olacak..

not: rabbine sığın :)

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Gerçekten iyikide bu sayfayı açmışsın.Ama en güzeli iyiki Yağmurun doğumgününe gelmişim.Seni tanımak benim hayatımda birsürü şeyin değişmesini sağladı.İyiki varsın,seni çooook seviyorum....

lezzetlilerim dedi ki...

Bloğunu iyiki açmışsın ve iyiki seni tanımışız canım. Yeni yılın kutlu olsun ve o gülen yüzün hiç solmasın. sevgiler

Adsız dedi ki...

Bayram ve yeni yıl birleştirdik yoktuk malum yeni geldik geçmiş bayramın ve yeni yılın kutlu olsun sevgiler

Adsız dedi ki...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

NiNo dedi ki...

ne guzel yazmissin duygularini

Ferhanca dedi ki...

Mutlu yıllar.Bu güzel dileklerine canıgönülden katılıyorum.bebişinle güzel bir ömür dilerim.

Ferhanca dedi ki...

Ayşem, yumurtalar yüzüne gelince güzellik maskesi yapmana gerek kalmadı.)))
Bu gün yaptığın kurabiye tarifini ben kaçırdım hangisi?

ebrulitatlar dedi ki...

Çok güzel yazmışsın. Kalemine sağlık. İyiki bu bloğu açmışsın, iyiki kısa bir sürede olsa seni tanımışım. Ayşem'cim yeni yılın, yeni yaşın kutlu olsun. Sık görüşemesekde seni tanıdığım için çok mutluyum. Sevgiler, Batuş'uda kocaman öpüyorum..

Aynur dedi ki...

DAVETIYE

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Aynur dedi ki...

Merhaba arkadaslar bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00

te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu

arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar. Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bayan peçete nerelerdesiniz?
:)
bana bir meil gönderecekmiydiniz ?
:)
hala öyle bir beklenti içindeyim
:)
iyi olmanı ümid ediyorum
:)

Adsız dedi ki...

canım biraz geç oldu ama :(
iyi seneler
tüm dileklerinin gerçekleşeceği sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirirsin inşallah
bütün sevdiklerinle...
ayrıca güzel ve içten karşılaman için teşekkür ederim...

TATLI DİYAR dedi ki...

merhaba ayşem
iyisindir umarım
tatlı sohbetlere bekliyorum
hoşçakal