28 Ağustos 2008 Perşembe

İsimsiz...

"İsimsiz" şeklinde mesajlar gelir. Kimi seçilmiş, özenli kelimelerle sizi keyiflendiren cümleler kurar, kimi de kaşlarınız arasındaki kırışıklıkları arttırmak istercesine hangi sınıfa konacağı belirsiz cümleler... Her "İsimsiz" mesajda isterim ki bir isim olsun. Ama adı üstünde "İsimsiz".

Peki neden "İsimsiz"? Teknik kısımlar değil beni düşündüren. Sanırım "Cesaret" adını koymamız gereken... Yaklaşık 5 dakika önce bir mesaj geldi keyifsiz bir şekilde ekrana bakarken. Eski bir yazıya, yeni bir yorum...
İsimsiz "bir kahve içimlik..." gönderinize yeni bir yorum yaptı:
"kayboldum çünkü kaybolmak istedim.... yok olmak ya da onun gibi bir şey....mutlu gününde yanında olmayışım ayrı , uzun hikaye. ben de seni çok ama çok özledim... sen sanıyormusun ki ben özlemedim bir içimlik kahveni. gelsem girsem hayatına şimdi kabul edermisin beni? bugün de dün gibi? ben aynı ben , hala senin deli arkadaşın ... sen de aynı sen misin ? "
Tam 5 yıl sonra gelen bir yorum ve arkasından çalan telefon. Tam 5 yıl... İnanmak ve inanmamak arasında küçücük ama çok küçücük bir nokta var. Ben o noktada durdum, baktım.
Dönmesini beklemişim farkında olmadan. Sadece dönmesini...

Feyzal; kahven hazır. Bu sefer büyük bardakta hazırladım... Çok içimlik...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ayşem.... eve geldim.... arıyorum cebini yanlış bir numara çevirdiniz diyor bi kadın:( çekil aradan dedim her defasında aynı ses :( heyeccan yaptım yanlış mı aldım numaranı? evi arıyorum açan yok ? imdaaaaat! geç buldum çabuk kaybettim oldu mu şimdi nolur bana sen ulaş ... cep numaramı hotmailine atıyorum

Ordanburdanhayattan dedi ki...

belli araya zaman girmiş belki kırgınlıklar ama gerçek dostluklar o araya giren zamana yenilmez.aynen sizinki gibi.

Adsız dedi ki...

Ayşem merhaba,ben yasin'in eşi irem demekle başlayan bir cümle daha olucak sana tekrar merhaba diyişim ama o kadar istesem de bir türlü yanyana gelemedik.Bakeshop çiçek partisine gelip yanınızda olmayı çok istedim ama hasta oldum, sonra hediyemi alıp geldim sen yoktun bu arada sezerle tanışma fırsatı buldum bikaç defa daha geldim ama sen gene hiçç yoktun.Neyse diyelim güsel sözlere geçelimmm ...
Yan komşu diye mis kokularla mahalleyi saran bakeshop kadını olarak tanıdıkk seni sonra pasta öğğrretmenimiz olarak evimize renk getirdin ansızın ; bloğundan alınan o muhteşem kurabiye tariflerinle de ailemize katıldın...
-Bu ne nefis bi kurabiye yaa..
diyen konuklarıma aa bi ayşemimiz var onun bloğundan aldım tarifi dedim herkesee
pasta olayına daha giremesemde kurabiyeler bizimkileri daha biii süre idare edicek gibi...
çok uzattım belki amaa.
PASTA ÖĞRETMENLİĞİ İLE EKRANLARA Bİ İLK OLDUN ,BAKE SHOP ile HEPİMİZİN KAFASINDA YENİ UFUKLAR AÇTIN,YEŞİL ELMA(ki ben çalıştığımdan izleyemedim)KİTLELELERE ULAŞTIN ,BAŞARININ HAYATININ HER ALANINDA DEVAM ETMESİ DİLEĞİYLE...
(NOT:BAKESHOP 1.YILI İÇİN YASİNLE ALDIĞIMIZ HEDİYEMİZİ İNŞALLAH BEYENMİŞSİNDİR)
*İnşallah bigün yanyana gelme fırsatı yakalarız:)

BENİMDE İSİMSİZ ÇIKICAKTIR AMA ...

İREM :))

Hülya dedi ki...

Ne güzel bir sürpriz, kimbilir ne hoş bir buluşma olacaktır.
Sevgi ile kalın

masalmutfagi dedi ki...

Ayşemciğim nolursun sen yaz , durmadan yazılar yaz...inanılmaz zevk alıyorum okurken,bazen beni böyle alıp götürüyor , bazen sarsıyor, bazende kendime getiriyor(her nekadar senin hayatına dair olsada yazılar galiba bende kendimden bir şeyler buluyorum)..ama hepside müthiş keyflendiriyor...o yüzden ben her gün 1x1 hatta 3x1 senin yazılardan almak istiyorum...:))

pecete dedi ki...

Feyzal...

Yasemin; inanılmaz, film gibi. mutlaka buluşmadan detayları paylaşmak istiyorum. Bu arada mesajlarına da çok teşekkür ederim. Senden mesaj gelmeyince kendimi eksik hissediyorum..

İrem; sana ulaşmak istedim. Son gün sokakta seni mi gördüm bilemedim. Bana acil olarak senin ve Yasin'in cep telefonlarını email adresime atar msısın? aysemoztas@hotmail.com. Konuşmak istiyorum...

Hülya; hepimiz kavuşalım birgün birbibrimize... (bir de yazabilsem!!!)

Masal mutfağı; helal olsun sana, şimdi kim tutar beni... Çok teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

yarın görüşmek ve kavuşmak ümidiyleeee
aynur