22 Ekim 2007 Pazartesi

...

İçim acıyor. Ben bir anneyim. Benim bir oğlum var. Zamanı geldiğinde askere göndereceğim bir oğlum... İçimdeki acı büyüyor. "Bedel ne ise öderiz..." Bize anne ve baba olmanın bedelini kim ödeyecek? Karnımda 9 ay taşımanın bedelini? Deniz'in uykusuz gecelerinin bedelini? Ya o çocukların hayallerin bedellerini? Neyle ödenir? Ağır konuşacağım. İçimdeki çığlığı susturamıyacağım... Lanet olsun...
EFENDİLER, O BEDELİ DAHA FAZLA CAN GİTMEDEN BİRAN ÖNCE ÖDEYİN...
Şehitlerimizin mekanı cennet olsun... Ailerine ve sevdiklerine de allah sabır versin...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayşem,aynı şeyleri ben de düşündüm.Bizim minikleri,büyüyünce nasıl yollayacağız askere?Çok korkuyorum inan....

Cakil's Mom! dedi ki...

ayşem, söyleyecek çok şey var ama tıkanıp kalıyor insanın boğazında. hesabı sorulsa ne olur, sorun tümüyle çözümlenmedikten sonra. ölenin annesi için neyi değiştirir, biri gelip dese ki karşı operasyon yaptık misliyle ödettik, oğluna sarılamayan bir annenin yüzü gülmezki... terörün aldığı evlatlarına ağlayan anneler teskin edilemez...

Pasta Cafe dedi ki...

Ayşem'ciğim hiç hatırlatma :( Kendimi o akadar kötü hissediyorum ki. Yeter artık. Bitsin bu lanet terör !!! Allah o ailelere sabır versin.

Saliha dedi ki...

benımde bır oglum var dıger anneler gıbı...tv da aglıyan annelerı gorunce içim parcalanıyor..bende olabılırım yerınde dıyorum..revamı?bıseyler yapılsın lutfen.....sevgılerle aysencım..

Adsız dedi ki...

:(
aynur

NiNo dedi ki...

yureklerin daha fazla yanmadigi gunler yakindir ins Allah hepimizi evlatlarimizi askerlerimizi korusun

pecete dedi ki...

Suzi; çok kötüyüm. Göndermiyorum.. kim ne derse desin...

Ayşen; sen yazmışsın, ben ağladım...

Özlem;Ümit ediyorum...

Saliha; kabullenemiyorum...

Aynur; sarılmak isterdim sana sımsıkı.. sana,ömere ama ençok da kuzeye...

Ninom; duaların kabul olsun...

Adsız dedi ki...

Ben geldim canım ziyaretine. Ah ah hala da 8 genç kayıp artık dur denmesi lazım bazı şeylere.Toplum olarak biz ülkemizi bu hale getiridk balık baştan kokar şimdi kolaysa ayıkla pirincin taşını. Olan analara oluyor zaten hepsi gariban çocuklar.Allahdan rahmet ailelerine sabır diliyorum.

Eda Suner

Adsız dedi ki...

ben dayanamıyorken allah o aılelere dayanma gucu versın demek ne anlamsız:( bu ısın artık dayanılacak yanı kalmadı..bır an önce kökten temızlık sart oldu..lanet olsun hepsıne..

fıdan

Adsız dedi ki...

içim acıyor şehitlerimize ve ailelerine.....15 güne kadar benim de eşim askere gidecek ve küçücük oğlunun büyüdüğünü görebilmesini çok istiyorum yani sağ salim gelmesini... (:

Punto dedi ki...

Terörün en önemli silahı "panik" yaratmak. Yorumlarda biraz bu paniği görüyorum. Diyebilirsiniz ki uzaktan gazel okumak kolay. Hayır. Benim de torunum var. Ayrıca ikizlerden biri Yüksekova'da komando olarak askerlik yaptı. Bir yıla yakın haber alamamıştık.
Bence profesyonel ordu projesi bir an önce hayata geçirilmeli. Benim de mevcut düzene karşı eleştirilerim var ama onu karşılıklı sohbetlerde anlatırım ancak.

pecete dedi ki...

Eda'cığım; keşke ziyaretini hoş haberlerle karşılasaydık. Yoğunluk azalır azalmaz görüşelim. Sevgiler...

Fidan; lanet yeterli mi olur bilemiyorum...

Serap; dualarımız seninle ve sevgili ailele. Sağsağlim yapıp dönecektir mutlaka...

Punto Amca; panikten ve belki de isyan var. Hani "Artık can kemiğe dayandı." misali... Bu askerlik işinin paralı olması, o bölgeyi bilen ve tanıyan kişilerin görevlendirilmesi gibi çözümlere kavuşulamamasını anlamıyorum. Söke doğumlunun askerimizin Hakkari dağlarını bilmesi, nerde pusu kurulabileceğini tahmin etmesi mümkün değil. Hele ki o bölgeye yıllarını vermiş emekli askerlerimizden neden destek alınmıyor diye de düşünmeden edemiyorum.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

benim oglum yok ama nasil olsa senin oglun benim de oglum...
cok agliyor icimiz cokkkk :'(

gülriz dedi ki...

Bazen susmak gerekir diye düşünüyorum, acımızın onlara moral verip onları daha da güçlendirmesi düşüncesi hep susmanın doğru yol olduğunu söylüyor bana ama bazen de susmak hiç mümkün olmuyor. Bilmiyorum hangisi doğru, hangisi yanlış. Bilmiyorum, karar veremiyorum ama canım yanıyor, içim acıyor.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

offf diyorum. Beynimden geçen düşünceler boğazıma takılıyor. Gözlerimden çıkyor. İçim acıyor. Yazamıyorummm.

Aybike Ceylan dedi ki...

Sevgili Aysem,
Cok aci, allah ailelerine sabir versin. Sehitlerimizin ruhlari sad olsun.

Yemekbahane dedi ki...

Çok üzgünüm çok !