23 Aralık 2008 Salı

Birazcık Pasta...

Bebi'nin grip salgınından nasibini alması ve 2.5 yaş krizinin evde fırtına gibi esmesi son dönemde yaşadıklarımızdan. Bir de 2 doğumgünü. Fotoğrafları siteye koyma açısından bir miktar tereddüt yaşadıktan sonra özellikle babamın doğumgünü pastasını görmek isteyen Aynur Teyze'nin psikolojik baskısına dayanamadım. Modelleme hamuru konusunda (çabuk kurumasından dolayı) biraz dertliyim. Kendimce formüller geliştiriyorum. İçim tamam dediğinde tarif yayında olacaktır. İlk önce Arda'nın pastası;







Belki de aileden birisine yaptığınız pasta modellemesi en zoru. Onunla ilgili çok şey bilmek pasta modellemesi ile ilgili çok şey yapmayı istemek sonucunu doğuruyor. "O da olsun, ayyy bunu da sever..." gibi. Açıkcası durumu özetlemek ve seçenekleri azaltmak gerekiyordu. Sonuçta torunlarının ve Goldy'nin olduğu bir model ortaya çıktı. Hayalini kurduğu baba koltuğunda;






















Peçete'den Baba'ya Not:
Şanslı olduğumu bazen unutuyorum sanırım. Hayatta en sevdiğim ve gurur duyduğum sıfat;
"Babasının Kızı"...

7 yorum:

ufukmutfakta dedi ki...

2,5 yaş krizide mi oluyor şimdi? İnanamıyorum. "Kızının babasına" nice yaşlar diliyorum, "Babasının Kızına"da ellerine sağlık diyorum:)

Unknown dedi ki...

Sağlık mutlu ve huzurlu nice güzel yaşlara.
Allah yüzünüzden gülümsemeyi eksik etmesin.
Artık tv proğramlarına çıkmıyormusunuz.

Sevgilerimle

Ordanburdanhayattan dedi ki...

babacığına nice uzun sağlıklı yaşlar dilerim

Unknown dedi ki...

O Baba'ya "Cennet Kuşu"ndan da kucak dolusu sevgiler.

Adsız dedi ki...

muhteşem ötesi modelleme .
oldukçaa derin bir iz bırakıcak bu içimde
waw diyorum duygularımı saklayamıyorum
birde sana pastama yorum yap dedim !?vazgeçtim !!!aslaaa sakın kendini benim içim zorlama
benim gibi bir çaylak ancaa
ağazı açık baka kalır bu şahesere
babasının kızına bravoo
babana mutlu ve sağlıklı bir ömür
kardeşe öpücükler
:)

pecete dedi ki...

Ufuk, sanırım durumu açıklamanın en kolay yolu. Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederiz. Sevgiler...

Nurten, kriz denen şey -ki ben pek inanmasamda her tarafı etkilemiş durumda. İnşallah devamı gelir diyoruz. Hepimizin yüzünde kocaman gülümsemeler olsun...

Yasemin, çok teşekkür ederiz... SEvgiler...

Cennet Kuşu Koruma Derneği teşekkür eder...

Aynur, sakın kendini yabana atma... Hepinizi öpüoruz...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım benim Arda'nın da babacığınında doğumgününü yürekten kutlarım...Inanılmaz güzel olmuş pastaların, hele hele babacığına yaptığın...Baba deyinc ebende akan sular durur, benim de en sevdiğim yakıştırmadır: Aynı babasının kızı...O şimdi çok uzaklarda ama yine de yanımda gibi...Of evet ben babalara yazılan tüm yazılarda duygulanırım ve yazdıkça yazarım ama kestim burda...

Seni çok seviyorum, yürektne kutluyorum, bebiyi öpüyorum...Kendine ii davran diyorum ha birde sevgiyle kal kuzu...