29 Mart 2010 Pazartesi

Hoşgördük... (Bibi's Welcome Party...)

Kıpırdanmalar ve hafif çaplı fıkırdanmalar başladı. Güneş benle olan iletişimine yoğunluk vermekte. Ya da ben öyle kandırıyorum kendimi. İçim böyleyken dışıma da yansıtmam lazım bu kıpırdanmaları. İlkbahar gelmeli artık. Bu hafta Peçete'de ilkbahar olacak. Daha çok haber ağırlıklı. Ama bol fotoğraflı. Reçeteler konusunda ise kendimi durumun akışına bırakıyorum...

Kar yağışı dedik, o dedik, bu dedik ama en sonunda bir araya geldik. Kısacası bu kadar kadın zoru başardık. Şaka değil 2,5 aydır uğraşıyoruz. Ve geldiler, hoş ve dolu dolu geldiler;


welcome


Çok güzel bir gün ve çok güzel insanlarla birlikteydik. Bibi'yi sarıp sarmaladılar. Özel lezzetler getirdiler. Kendi çaylarını bile kendileri koydular. Çekebildiğim fotoğrafların azlığı beni derinden etkiledi. Ama gördüm ki işin üstadları olayı toparlamışlar. Pınar ve Müge'nin fotoğrafları bir tık uzaklığında. Bendekiler ise huzurlarınızda;

ozel_pastam ozel_pastam1
pon_pon babyfoot
sevdigim pecetede_recete

Hayatımda kullanmadığım kırmızı ruju bana kullandıran Ajanım Yasemin, kısırın son kısmını benim için ayırmak adına masaya hafif bir şiddet uygulayan Hüner Müge, hala diyorum ki; o acılı bacağı ile seke seke gelen ve neşesi ile keyiflendiren Bahane Müge, kızına bir şekilde talibiz ama verir misiniz, bilemiyorum Yanya Selen, fotoğrafına büyülendim, en güzel karelerden ve açmalar senden Klubem Pınar, dönüşün inşallah tekrar dönüşü olmaz benim ilk blog arkadaşım Bercestem Dilek, yorgunluğuna ve uykusuzluğuna kıyamam ama inan çok güzeldi Alacarte Neslihan, hop ordaydın hop burda, sana bir türlü misafirliğini yaşatamadım Ganne Fadime ve en sona seni sakladım, tariflerin peçetelerde değil, internet sayfanda olsa keşke, yapsan bir hoşluk bize Münevver Anne ve sessiz ve hatta biraz da acaba rahatsız mı ettim hali ile evimize konuk olan Necla Hanım, aramızda olamayan Çalışan Anne Esra ve benim küçük şekerim Papatya Gülriz...

Peki o günün özel konuğu nasıl mıydı? O günün gecesinde kendine güzel bir uyku çekti. Sabah uyandığında ise;

92 days - just smile



Haftanızın size, ilkbaharın ilk keyifli anlarını yaşatması dileği ile...

Sevgiler ve saygılar,

Son dakika notu: Dışardaki yağmura aldırmayın, valla billa güneş çıkacak...

28 yorum:

rumma dedi ki...

Fotoğraflar harika ama en son fotoğraf ömre bedel..:)

Allah bağışlasın minik meleği sevdiklerine, ömrü uzun olsun inş..

sevgiler

Neslihan Öcal Karahan dedi ki...

Maşşallah meleğe okadar güzel ki Allah nazarlardan saklasın...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Muhteşem bir güzellik bu yaa allah nazaRlardan saklasın, ben sana benzettim Hatta abisine:) Hep mutlu hep huzurlu ve keyifli kalasınız.

Öpüyorum canım

Sevgiyle kal...

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel bir gün ve bebeğe çok güzel bir hoş geldin kutlaması olmuş.
Güzel yavruna sağlıklı,sanslı güzel bir ömür diliyorum.


sevgiler

HADİYE dedi ki...

Yerim ben seni.O ne bakış öyle.Maaşallah. Suphan Allah.Rabbim özenmişte yatarmış. Allah cc sağlıklı , Mutlu uzuunn ömürler lütfetsin inşallah.

Sevgilerimle*
Not:Gıdışından Öperim.

boncuk mutfakta dedi ki...

Her zamanki gibi yazın ve fotoğrafların harika.
Bebişin maşallah pek yakışıklı,delikanlı olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyor.Tekrar güle güle büyüt.
Sevgiler canım.

Eya dedi ki...

Evet evet Ayseeeeem...tüm fotograflar harika...ama o Bebi varya...hani bize bakip ta daha bizden bu kadar der gibi siritarak bakiyor ya...harika...sabah sabah hafta basi pek iyi geldi...icimizi isitti...güzel dostluklarla paylasimin tadi hicbirseye benzemez...sevgi dolu günler....

zehra

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Ayşemmm o nasıl bir güzellik yarabbim, Allahım nazarlardan saklasın o güzel yüzünü. kızlardan okudum çok güzel bir gün olmuş, arkadaşlık dostluk bu olsa gerek. blog teyzesi olmak kolay mı yaaa, bravo hepsine. en büyük bravo da sana, bu muhteşem bibiyi dünyaya getirdin. güle güle büyüsün yavru:) sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Bu arada Ayşemcim seni yakinan tanımak ve görmek beni çok mutlu etti.Beğendiğim nadir insanlardan birisin.Tekrar ve tekrar görüşmek dileğiyle :)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Harika bir gün olmuş sizin için :) Ne güzel :)) Yardımlaşmak...

Oytun dedi ki...

O nasıl bir lokum bibi'dir Ayşem? Öp,öp, kokla, sar sarmala, allah bağışlasın. Bebi de bibi de ayrı lokum...

Not: Şubat, Mart... Bahar geliyor... Ben, proje başka bahara kaldı değil, zaman geçiyor, hadi, hadi, hadi artık bir şeyler yapalım diyorum.

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Başardık dimi ne güzeldi, ne güzeldi senin yazınla bu güzel günü bir daha okumak, görmek fotoğraflarınla. Ah Bibi, ne güzel bir nokta olmuşsun bu yazıya sen... Yıktın bizi bu gülümseyişle:)

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Montlarımı, kışlıklarımı bir kaldırıyorum, bir çıkarıyorum. Gelsin artık bu bahar çok sıkılıyoruuumm:p
Fotoğraflar çok güzel, Maşallah bebiş de öyle:)
sevgiler..

SSE dedi ki...

Oyyyy, miss kokusu burnuma geldi. Benim için saçlarından kokla annesi...İyi ki geldi, hoş geldi!

Bugday Tanesi dedi ki...

Bu kadar şımartılmaya yakışan bir gülümseme Bibi'nin gülümsemesi.
Gerçekten çok eğlenmişsiniz,her şey muhteşem görünüyor.
Sevgilerimle :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ayşemcim
tıpkı SEN !!!
Muzip, hayat dolu, meraklı, cincin bişey bu tatlışko..
hep iyi günlerini görmen dileklerimle
sevgiyle canım..

Adsız dedi ki...

Ya Ayşem,bacımmm,olmuyo böyle amaaa

Karameldi,alfajordu,tarçınlı rulolar,mufinler,macaronlar hep bizi bu tatlı tarifleriyle olaylıyosun hatırlatırımm...

Tatlı delisi olduğunu ve bizide kendine benzettiğini hatırlatır ve bir an önce gerçek reçeteye geçmeni önemle bildiririm lüften ama...
Böyle tadından yenmez halde her yerinden bal damlayan hiç bir ülkede tarifi bulunamayan bu tatlıyı ben nezaman tadıcam?

EE hadi artık güneş göz kırpmaya başladı,içimizde papatyalar açtı...

Çok öperim hepinizi.

İrem.

Müge Hüner dedi ki...

İyiki bloglarımız var iyiki !!

Muhteşem günler kayıt altına alınıyor, baktıkça içimiz ısınıyor.

Bu güne kadar gördüğüm, tanıdığım, en güzel erkek çocuklarının annesi, seni çok seviyorum.
En kısa zamanda görüşmek üzere:)

ceydabural dedi ki...

sofra yemekler şahane ama minik ayaklar pek tatlı
son poz süper :)

Pınar Günay dedi ki...

Harika..Harika.. Fotoğraflar mükemmel, bebiş süper, gerçekten güneş açacak:)

Papatya dedi ki...

Canım benim,
nasıl da büyümüş! Çok tatlı birşey olmuş, muzır muzır gülümsüyor :)
sevgiler

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Ya her zamanki gibi harika fotoğraflar, çok da güzel bir gün geçirmişsiniz ne mutlu ama artık itiraf zamanıdır! Ben oğlunuz Bebi'ye bayılıyorum!! Eşimle de adaşlar :)) Şöyle yanacıklarından benim için sıkıştırır mısınız! Komik not: eşim de kızınıza taptı fotoğraflarda! Adana'da bebek bakıcısı ihtiyacınız olursa biz hazırız ailecek :)) İkisini de Allah bağışlasın, harikalar...

karamelam dedi ki...

bibi ne kadar kocaman olmuş 6 aylık gibi duruyor maşallah. yaprak şeklindeki kurabiyeye bayıldım tarif yazarsanız seviniriz. arkadaş gibisi yok di mi? bir ömür beraber olun inşallah.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Ayşem'ciğim,
Aranızda bulunamadığım için çok üzüldüm ama kısmet değilmiş.
Senden ve elinden çıkanlar böyle oluyorsa lütfen devam et. Öyle tatlı bir şey ki bu da abinin pabucunu dama atacak gibi.
Abi de pek bi büyümüş.
Allah bağışlasın onları. Hepinizi sevgiyle kucaklar, sağlıklı, mutlu yaşamlar dilerim.

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

masallah aysem.. bibi hakkaten de pek cirkin:) senin gibi annesi ve annesinin boyle guzel dostlari oldugu icin ne kadar da sansli.

partinizde olmak ve o harika mamalardan tatmak isterdim:(

sevgiler, kocamanindan:)

Hatice dedi ki...

maşallah, hoşgelmiş:))
Allah analı, babalı, sağlıkla büyütsün.
fotolardan harika bir gün olduğu belli, emeği geçenlerin ellerine sağlık...
sevgiler...

aynur dedi ki...

sonunda gördüüm
çok şekermiş
abisi gibii...


yine kaçırdım keşke bende olsaydım ...

casminella dedi ki...

En son geldiğimde hamileydin, demek doğmuş minik bebeğimiz, Allah analı-bablı büyütsün, uzun ömürler versin... Oktay Usta'da görürdüm seni, bebekte tıpkı sen...
Eh hadi artık, senden tarifler bekliyoruz, bu kadar ara yeter değil mi ama :))))) Sevgiler...