29 Haziran 2010 Salı

Gün 2: Evren Tatilde Mi?

Geri sayım gibi oldu. Şu anda hummalı bir çalışma var. Dün yazdığım üzere cumartesi günkü aktivite için kapıdan girip bacadan çıkmaya çalışıyorum. Ayşecik yumurta kabuklarını gördüğünde "Amanınn" şeklinde bir çığlık bastı. "İçleri nerdeee?? Sarılarını yuttun mu?" soruları peşisıra gelirken, ona makaron olayını anlatmak için özel bir çaba sergileme çalışmasına girdim. Yok sonuç sıfır. O hala yumurtanın sarılarının derdinde...

egg



Mutfak bu tartışamalara tanık olurken, diğer taraftan dünden beri bir adet İstanbul fotoğrafını Bi'Büyük Fest'in internet sitesinden yüklemeye çalışıyorum. Aşırı yoğunluktan dolayı sistemde çıkan problemleri aşmaya çalışırken başarı ile uyuyakalan bendeniz, sabah 05.30'da "Höödööö, süre bitmiş." şeklinde sessiz çığlıklar atarken, Bibi bu çığlıklara "Aaa sabah oldu, hadi uyanalım, layy lommm..." şeklinde sadece kahkahalar ile karşılık verdi. Hemen bir karşı taaruz planı. Şu anda hala yüklenemiyor ve ben hala o etkinliğe gidemiyorum. Ama inatçılık ruhta var. Vazgeçmedim, vazgeçmiyoruz. Bu arada hani evrene dileğini gönder, gerçekleşir durumu var ya; bi zahmet rastlarsanız sorar mısınız?

EVREN, TATİLDE Mİ???

Çok teşekkür ederim. Cumartesiye son 4 gün...
Sevgiler ve saygılar,

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Evreni bilmem ama biz tatildeyiz.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
pecete dedi ki...

Oldu mu şimdi bu?? Belki Evren sizin orda bir yerlerde güneşleniyordur. Baksana sağa sola...

Betül KAVAL dedi ki...

Evren yanımda dileğini ilettim canım :)

öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

sen yapmaya devam et macaronları,resimi ulaştıramasanda çıkışlarını alıp bir önceki yazıya attığım yorumla birleştirip biz bu festivalin başlangıcına imzamızı atalım diyorum bak hala(inatçı2)...

irem

GökTaşı dedi ki...

Evet tatilde kendisi, izin verdim. Epeydir iznini kullanmıyordu, topluca kullanacak yalnız. Bir müddet yok yani

Zehra Gürgen dedi ki...

KEsin tatildir, hatta burada Fethiye'de yaşıyor olabilir.. burada her daim herkes tatil modunda..

Sevil Şahin dedi ki...

ah nerde neler dicem bir yakalasam :))
gören banada yollasın..
betül banada uğrasın söyle cnm..

mine dedi ki...

macaronları yemesem bile sadece seyretmekle yetinebilirim ki yemek apapayrı bir güzellik öte yandan
henüz denemedim hazırları tüketmekle meşgülüm :=)
bu arada evde minik yumurcaklar varsa kabukları boyamaya bayılır herhalde
ellerinize sağlık hep böyle üretken, enerji dolu oldun
sevgiler