25 Ocak 2007 Perşembe

beyaz cheesecake
























10-12 kişilik
hazırlanma süresi:15 dk
servis süresi:24 saat

gerekli malzemeler:

alt taban için:

  • 2,5 paket eti burçak
  • 50 gr margarin

üst kısım için:

  • 1 kutu (2 poşet) krem şanti
  • 1 bardak süt
  • 2 paket labne (pınar)
  • 1 kutu limon jölesi
  • 1 su bardağı sıcak su
  • 1 su bardağı soğuk su

fırın fansız 175 derecede ısıtılır. biskuviler un haline getirilerek margarin ile yoğurulur. hazırlanan hamur kalıbın altına döşenir ve fırında 10 dk pişirilir. fırından çıkarılır ve dinlendirilir. üst kısım için krem şanti ile süt karıştırılarak krema kıvamına getirilir.2 paket labne ilave edilir. 1 bardak sıcak suda 1 kutu limon jölesi eritilir ve üzerine bir bardak soğuk su ilave edilir. bütün malzemeler birleştirilir ve daha önceden hazırlanmış biskuvi tabanlı kalıba dökülür. buzdolabına yerleştirilir. ertesi gün servise hazırdır. afiyet olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, nihayet yumurtasız bir cheese kek (peykek:)) tarifi, oh be içim rahatladı. Tariflerin hepsinde bir yumurtadır tutturmuş gidiyorsun. Benim gibi yumurta yememe şımarıklığı olanları hiç düşünmüyor kimse. Kurabiye tariflerini bekliyorum canım. Artık listemdesin ve benden sıkılana kadar senin peşini bırakmayacağım, bana bu kadar güzel pozitif enerji veren birini buldum mu yakasına yapışırım arkadaş kusura bakma.
Öpüyorum seni.