3 Şubat 2007 Cumartesi

iç dünyama yolculuk

çok uzun bir yolculuk bu. sanırım amaç içimdeki çocuğa ulaşmak. hala saçlar iki yandan toplanır. bebiyle beraber emeklenir ve oyuncaklar havaya fırlatılır. ve dünyaya o masumiyetle bakar.o yüzden bazı insanları anlamaz.bazı olayları çözemez.işte bu yüzden hiç televizyonda haber seyretmez. yanlışları vardır her çocuk gibi. bazen şımarır, istediğinin olması için inat eder. sakince karşınıza alıp, büyük adam gibi konuşursanız hemen sakinleşir. aslında uysaldır. en sevdiği oyuncak bebeği zeyneb'i hiç unutmadı.en çok istediği şey herkesin mutlu olması.
yaş 35 ama hala çocuk ve ben bu çocuğu çok seviyorum.

sevgili aynur, beni mimlemiş.
şimdi ben de özlem, yelda ve banu'yu mimliyorum.
bakalım bizleri bu yolculuklarda neler bekliyor???

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok şekersin :)

pecete dedi ki...

sen de.. öpüldün