1 Şubat 2007 Perşembe

kendime

yok... yok.. bana bir şey oldu bugün. "mutfakta zen" deki yazı tam üstüne geldi. ben mutlu değilim bugün. içim acıyor.kötü olmayı nerden öğrendik veya birilerini incitmeyi? anlamıyorum. karşımızdaki üzüldüğünde kendimiz için elde ettiğimiz şey ne oluyor? hani yararlı bir şey midir acaba?yararlıysa neden ben yapmıyorum? valla mutsuzum bugün. yaşlı adam pastanesinin kapısında duruyor. dilenmiyor ama kılık kıyafet dökülüyor. kimse durupta "amca ne istiyorsun, neye ihtiyacın" var diye sormuyor. geçip gidiyorlar önünden. acıyarak bakıyorlar. sadece poğaça istiyormuş,sadece poğaça.50kuruş...kocaman 50kuruş. ben bi de bu dünyaya çocuk getirdim. ben böyle hissederken bebi ne yapacak? elimden geldiği kadar onu hazırlayacağım bu duruma ama yeterli olmaz ki. birisi söylesin bana neyin derdindeyiz?küresel ısınma var, dünya elden gidiyor, herkes kendi derdinde. ben de dahilim o herkese. bunun için de kendime gıcık oldum. işte böyle. gecenin 3'ü oldu. ve ben kötüye kızıyorum, kötülere izin verdiğim için, onlarla savaşmadığım için kızıyorum.
yok...yok...ben iyi değilim bugün.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

sana upuzun kocaman bir yorum gönderdim ama göremiyorum aldınmı acaba yoksa yine beceremedim mi

Adsız dedi ki...

seni mimliyoruuuuuuuuuum soruları henüz bende cevaplamadım ama hülyacığımın cevaplarından ne olduklarını çıkarıcam bu arada senin linkini sayfaya çekebilbim sonunda bu bilgisayar cahilliği ayrı dert
kitabı okumana ve paylaşacak olmana çok seviniyorum merakta ettim iyice
bebiyi öptüm dinocuğuna söyle lütfen sizi bebek fuarına da götürsün

eliff dedi ki...

gezinirken yolum dustu blogunuza.. ben de mutsuzum ve ayni seyleri dusunuyorum.. acaba insanlar uzdukleri zaman birisini farkediyolar da hani gururdan mı dır nedir ozur dileyemiyorlar? neden sadece uzmek icin ugrasiyorlar birbirerini, ne istiyoruz biz? anlamadim bi turlu..
umarim daha mutlu yazılarınız olur hep.
sevgiler
elif

Adsız dedi ki...

mim meselesi soru yokmuş sadece kendi içine bir yolculık yap bize kendini anlat demiş bana hülya bende sana diyorum aynısını canım segiler

nilay dedi ki...

merhaba :)
blogtan bloğa gezerken farkettim sayfanı...yazını okuyunca hep düşündüğüm ve zaman zaman dile getirdiğim düşüncelerimi dile getirdiğini gördüm...genç bir bayanım ,anne olmak hayali ile dolu olmam gerekirken bu gibi düşüncelerim yüzünden kendi adıma bu dünyaya bir çocuk getirme fikri bile korkutuyor beni ve ümitsizliğe kapılıyorum çoğu zaman...ve gitgide daha da kötüye gittiğini gördükçe dünyanın...yapmamız gereken kendi adımıza kötülerin arasında olmamak ve iyi düşüncelerle ,güzelliklerle dolu bir pencereden bakmaya çalışmak hayata...yoksa bu düşüncelerle mutsuz olup kendimize ve sevdiklerimize de zarar vermiş oluruz...
Mutluluk kendi içimizde ,beynimizde canım :)

bana da beklerim ;

sevgiler
www.cafesardunya.blogspot.com

Tijen dedi ki...

sevgili ayşem,
bugün bir arkadaşıma ne dedim biliyor musun: hiç tanışmadığın, yüz yüze gelmediğin kişiler sevgiyle kucaklarken iyi tanıdığını düşündüğü, sevgiyle, saygıyla, övgüyle bahsettiğin birinin seni sırtından bıçaklaması nasıl bir şeydir? gerçekten anlayamadığım bir duygu. demek ki diyorum, bunlar da yaşanmalıymış. çok incesin, çok sevgi dolusun, dilerim ki hep yüreğindekini bulur, zihnindekini yaşarsın. sevgiyle kal,
tijen

Adsız dedi ki...

Aysemcigim, insanlara bakinca gormeyi bilmek gerek, kimi bon bon bakiyor bosluga, kimi guzellikleri yakaliyor. Tijen'in ic guzelligini gorup yakalayamayanlara yazik ne diyeyim! Kendisini onunla bir tutanlara da... Sevgi paylastikca artar diyenlerden olman/kalman dilegi ile...

Hülya dedi ki...

Ayşem merhaba;sayfanı Aynur sayesinde hep takip eder oldum,pek beğendim.Hatta tüm acemiliğime rağmen bir de haddim olmadan Alman Cheesecake'inizden yaptım.Sayfamda da yayınladım.Biz lezzetini çok sevdik ama ustanın yorumu da önemli elbet.Hani diyorum şunu şöyle,bunu böyle yapsaydınız denilebilecek yanları varsa söyleseniz de düzeltsem;)))

*Ra dedi ki...

Merhabalar.
Ben de diğerleri gibi gezinirken rastladım sitenize.
Yazınız içimi yaktı. Görmediğimiz, bilmediğimiz ne kötülükler var. İnsan anne olunca bu tür duyguları çok yoğun yaşıyor. Onu bu tür kötülüklerden nasıl korurum endişesi içimi kemiriyor.
Allahım hepimize dayanma ve mücadele gücü versin.
Sevgilerimle...

pecete dedi ki...

aynur'cum; uzun mesajını kısa bir solukta okuyuverdim. anneler zorlu süreçlerin kadınıdır diyorum. aşarız be gülüm bunları da aşarız...mimlendimmm...pek yakında....yaa zavallı dino başına neler gelecek haberi yok. ama bebi olunca akan sular durur vallah billah. fuara gidilecek ve yazılacak, kuzey bebek'e ithaf olunarak...gözünüz arkada kalmasın. sevgiler

elif'cim; ilk önce özür. badem börek oldu ben de bademli börek. gece gece oyle oldu.o gurur varya;
bazı zamanlarda ne işe yaradığını hala çözemedim.özellikle özür dilemek konusunda. mutsuzlukalrım kadar mutluluklarımı da paylaşacağım. umarım biri diğerine göre daha çok olur. sevgiler..

nilay'cım;bebek konusunda umarım yazdıklarım seni kötü etkilemez. belki dünyayı kurtaramıyacağım ama bebi dünya ve insanlar için iyi şeyler yapacak. bu şekilde bir sürü bebi olduğunu düşünsene. senin kurabiyeleri yiyecek bir sürü bebi...işte budur dünyayı kurtarak gizli plan...

tijen'cim; beşiktaş'ta "kırk ambar" da senin kitaplarını gördüm ve kendim yazmış kadar gururlandım. geriside vız geldi...o arkadaşlara da hayatta başarılar dilerim. unutmasın kimsenin yaptığı kimsenin yanına kalmaz.

canım bercestem; beni o gece toparladın ya sağol arkadaşım. nice gecelerde görüşmek üzere.

hülya; tek kelime: tebrik ederim.bebilerini öperim. seni de sıcacık kucaklarım.

rabia;"amin" . umarım hepimiz iyiliklerle karşılaşırız.

nilay dedi ki...

sevgili Peçete ;
delisin seeen :)) güldürdün beni bak...gizli planın bir parçası olmak çok hoşuma gitti üstelik...yesin bebiler ve dünyayı kurtarsınlar yeter ki ,ben daha onlara ne kurabiyeler yaparım beee...

sevgiler :)

Adsız dedi ki...

mersi şekerim bu hizmetin karşılıksız kalmayacak.....teşekkür ederim