7 Şubat 2007 Çarşamba

2007 bebek ve çocuk fuarı

işte geldi...çok bekledim ama beklediğime değdi. en sonunda...geçen sene gittiğimde bebi içerde tekmelemekle meşguldu. bu sene yanımda olacak. inanılır gibi değil. koca bir yıl geçti. dino gene "su koyverme" durumlarında ama ben ekibi toparladım. arkamız sağlam; anne, güllü, zeyno ve bebi... sevgili aynur fuar haberi ile ilgili hatırlatmayı yapınca hemen fuarı düzenleyen firma ile bağlantıya geçilerek, tanıtım ve halkla ilişkiler görevlisi Seda İ. Babaoğlu'nun ilgisiyle gereki bilgiler alındı. kendisine teşekkürlerinizi gönderiyoruz. etkinlik listesi çok güzel hazırlanmış, katılan firmalar ihtiyaçlar doğrultusunda belirlenmiş. bu arada fuara davetiyeniz yoksa; bu adresteki "serbest giriş kartı" nı doldurabilirsiniz. doldurduktan sonra size verilen referans numarası ile fuarın giriş kapısında yer alacak bankolardan "giriş kartı" alıp rahatlıkla fuarı gezebileceksiniz. tam teçhizatlı bir şekilde orada olacağız ve durum rapor edeceğiz. bakalım bu fuardan neler yakalayacağız?
2007 BEBEK VE ÇOCUK FUARI ETKİNLİKLERİ

08 – 11 Şubat 2007

SERGİLER

· “YENİ HAYAT “ MEHTAP US TERZİ FOTOĞRAF SERGİSİ

Düzenleyen : Yapı-Endüstri Merkezi
Saat : 11.00 -19.30
Yer : Rumeli Salonu,Salon 1

· “LİFE” ZERİN KÜLTÜRAL FOTOĞRAF SERGİSİ

Düzenleyen : Yapı-Endüstri Merkezi
Saat : 11.00 -19.30
Yer : Rumeli Salonu,Salon 1


10- 11 Şubat 2007

İMZA GÜNLERİ

· NEŞE’li 0-14 DERGİSİ –NEŞE ERBERK

Düzenleyen : NEŞE’li 0-14 DERGİSİ
Tarih, Saat : 10 Şubat 2007 Cumartesi , 15.00- 16.30
11 Şubat 2007 Pazar, 1400- 15.30
Yer : Rumeli Salonu, Salon 1

10 Şubat 2007 - Cumartesi


· SEMİNER “ÇOCUĞUNUZUN EVDE GÜVENLİĞİ”

Saat : 13.00 – 14.00
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Arzu BİRİNCİ, Çocuk Güvenliği Uzmanı
Düzenleyen : ÇOCUK GÜVENLİK ÜRÜNLERİ

· SEMİNER “ÇOCUKLARI KAZALARDAN KORUMA EĞİTİMİ”

Saat : 14.30 – 15.30
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Doç.Dr. Agop ÇITAK
Düzenleyen : Türkiye Bankalar Birliği &
Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Derneği

· SEMİNER “ANNE & BABA KOÇLUĞU”

Saat : 16.00 – 17.00
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Esra Edibe AKSÜYEK
Düzenleyen : HAYATA İLK ADIM VE ANNE & TRENDS DERGİSİ


· SEMİNER “BEBEKLİKTEN ÇOCUKLUĞA GELİŞİM VE AŞILAR”

Saat : 17.30 – 18.30
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Dr.Bahar SALİHOĞLU
Düzenleyen : MEMORIAL HASTANESİ


11 Şubat 2007 – Pazar

· SÖYLEŞİ “BEBEĞİNİZİN BESLENMESİ İLE İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZ”

Saat : 13.00 – 14.00
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Prof.Dr. Hilal MOCAN
Düzenleyen : HİLAL MOCAN İLE ÇOCUĞUM VE BEN DERGİSİ

· SEMİNER “ÇOCUK PSİKOLOJİSİ HAKKINDA BİLİNMEYENLER VE YENİ YAKLAŞIMLAR”

Saat : 14.30 – 15.30
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Alanur ÖZALP- Uzman Doktor
Düzenleyen : DANIŞMAN PSİKOLOJİK HİZMETLER

· SEMİNER “0-3 yaş çocuk beslenmesi ve yapılan yanlışlar”
Saat : 16.00 – 17.00
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Prof. Dr. Sırrı BEKTAŞ
Düzenleyen : MİLUPA

· SEMİNER “ÇOCUKTA DUYGUSAL SORUNLAR VE ARKADAŞLIK EDİNME BECERİSİ

Saat : 17.30 – 18.30
Yer : Haliç Salonu
Konuşmacılar : Neşe ERBERK, Ferda ÇOBANOĞLU (Pedagog ve Aile Terapisti)
Düzenleyen : JOYFULL HOUSE-NEŞE ERBERK YETENEK GELİŞTİRME MERKEZİ

6 yorum:

nilay dedi ki...

Sevgili Peçete ;
sayfanı ziyaret ettiğimde gördüğüm afişteki 'şimdi çocuk olmak varmış'yazısını okuyunca şöyle bir düşündüm :) düşündüm de...iyiki şimdi çocuk değilim...çocukluğumda özgürce sokakta oynadığım günler ,bayramlarda yeni kıyafetlerime yeni ayakkabılarıma olan sevincim ,babaannemin anlatığı masallar geldi aklıma...şimdiki çocuklar daha bilinçli yetişiyorlar daha iyi besleniyorlar belki ama mahrum oldukları ,tatmadıkları ,kıymetinin farkına varamadıkları öyle çok şey var ki...dünya değişiyor...

aklımdan geçenleri yazayım dedim işte :)

sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ayşem çok incesin hemde her konuda zannettiğin kadar kötü değilim
gidin gezin ve anlatın bakalım fuarı

Hülya dedi ki...

Ayşemciğim;büyük şehrin de bu yanını seviyorum işte!!!

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Peçete
senin sayende sanırım biz de bugün fuarı ziyaret edebileceğiz. Belki karşılacağız fuarda gezinirken ama sima olarak tanıdık olmadığımızdan yanyana durup farketmeyeceğiz birbirimizi..
Logonu çok beğeniyorm. En sevdiğim tatlı idi cheesecake( Şu an bütün tatlılardan uzağım)
inşallah seneye ben de fuarı kucağımda bebişle gezerim:)Şu an içimde kıpırdanmıyor henüz. Sessiz ve sakin büyüyordur inşallah.
sevgiler

pecete dedi ki...

Nilay; emin ol çocuklukları yaşama konusunda hem fikiriz. ama değişim her zaman istenilen şekilde olmuyor ve biz bu değişime şartsız uymak zorunda kalıyoruz. açıkcası ben bebiyi biraz eski usul, daha doğrusu büyüklerden gördüğüm ve kendimden hatırladığım şekilde yetiştirmeye çalışıyorum ve çalışacağım. belki aynısı olamayacak ama olayın ucundan yakalarmışız gibi geliyor. sen lütfen aklından geçenleri yazmaya devam et... çok hoşuma gitti. sevgiler...

aynur; çok yakında...

hülya; sen farkında olmadan bam telime bastın; evet büyük şehrin bu güzelliği var ama fuar yerine ulaşmak için 1-1,5 saatini yolda geçirmek gibi bir çirkinliği var. değnek durumu...sevgiler..

Pınar; sevindim. bu arada sana yardımcı olabileceğim bir şey var mı? hamilelik, hormanlar, bebek konularında... hamilelik günlüğümü buraya aktarmayı düşünüyorum. ne dersin?

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Peçete
günlüğünü aktarman harika olur derim:))
Ben şu aralar bloga ne yazacağımı bilemiyorum. Yoksa bende mi günlüğümü buraya yazsam:)
Şu aralar pasta börek yapamadığım için sayfam boş kaldı. Artık bugün kendimi zorlayıp bir kek yapmak istiyorum etkinlik için ve bloga yeni bir şeyler eklemek için..Bu arada fuara gidemedik, ama onun yerine güzel vakit geçirdik, evde tembel tembel geçirmedim haftasonunu...
sevgiler