3 Şubat 2007 Cumartesi

lama'ya mektup

iyi yaptın, hoş yaptın amma velakin SORULAR NERDE??? deli gibi soruları arıyorum bloglarda. tabi sayende yeni bloglarda keşfetmedim değil. sağolasın. kardeşim desene bana hakkında bilinmeyen 5 şeyi yaz, ben sana sayfalar döktüreyim. canım lamam, cicim lamam sen iste ben sobelenirimde ,mimlenirimde, şimdi bunları öğrendin sonra yüzüme vurma ama tamam mı? anlaştık mı? oldu mu? haaa??? sesim geliyo mu?

*gerçek sarışım. fakat dış etkilerden dolayı saç rengi koyulaşıyor arkadaşlar. ben de röfle ile dış güçlere karşı savaşıyorum. aile bütçesine katkı amacıyla kendi röflemi kendim yapıyorum artık. valla güzel oldu. artan parayıda kendime bahşiş yaptım.


*2 yıl polimer kil öğretmenliği (aslında öğretmenlere ayıp oluyor. ben gerçek öğretmen değilim. ama bunu başka nasıl açıklarım bilemedim.) yaptım. ve sevdiğim işin bu olduğuna karar verdim. şimdi yabancı bir siteye bu konu ile ilgili çeviri yapıyorum.


*en ilginç bulduğum yaratık vampir; manyak mıyım neyim ama vampirleri seviyorum daha doğrusu çok ilginç geliyor. gerçekten var mıydılar yoksa insan beyninin kısa devresinden mi meydana geldiler?


*akan suları durduran top 5 listesinden bebi,dino ve ailem'den sonra gelen şey bilimkurgudur. daha doğrusu fantastik filmler. ama iyi çevrilmiş ve güzel efektli olacak. ucuz etin yahnisi gibi olmasın lütfen.


* yolculukları çok severim.plansız çıkacaksın ve her gördüğün turistik gezilecek, görülecek yer tabelalarından içeri kıvrılıvereceksin. deli gibi fotoğraf çekeceksin, keşfedeceksin ve hatta mümkünse o zamana gidip onlar gibi yaşamayı hayal edeceksin.

canım lamam, cicim lamam; yaptım di mi? olmuş mu?efferin mi bana?
o ayrı bu ayrıdır arkadaşlar. sakın mızmızlanmayın; özlem, yelda, aynur ve banu...kadro tamam. hakkınızda bilmediğimiz 5 şey nedir?

7 yorum:

LaMa dedi ki...

Afferin sana tabiiii ve de 100 Lama puani ve ustune tu tu tu masAllah :P~~~

Yalniz bazi seylere kafam takildi ,soracagimdir:)
"5 listesinden bebi,dino ve ailem'den sonra gelen şey bilimkurgu" demissin ya
1)dino ne
2) eger sayarsan 4 madde oluyor 5.nerede :P

Smdilik bu kadar ,ilk aksamdan ev odevi yuklemeyeyim ....

pecete dedi ki...

canım lamam, cicim lamam; top 5 listesine çok şey sığdırmak için onların hepsi 1) numarada. hani diğerlerine ayıp olmasın. aklımca taktik yaptım. saygılar ve sevgiler...

Adsız dedi ki...

çok beyendim sende daha ne bilinmeyenler vardır da
özet geçmişsin resmen ama olsun

HULLY dedi ki...

Bana birini hatırlatır gibi ama çıkaramadım. İyi gidiyor iyi BONCUK

Unknown dedi ki...

seni seviyorum şemşemim her zaman olduğu gibi en az keşfedilmiş şeyleri bulup çıkarıyorsun

munevver dedi ki...

Sevgili Ayşem,taziye mesajın için teşekkür etmeye geldim.Yeni tanışmış,linklerime ilave etmek için listeye koyarken bu durumla karşılaştık.En kısa sürede ekliyeceğim seni de..
Sevgiyle,nanelimon

pecete dedi ki...

aynur; biraz heyecan yapalım dedik..

hulutiii; seni seviyorum babacık

ferfer; sende yanımızda olsan ben daha neler bulur çıkarırım.

münevver; ne güzel mesaj bırakmışsın. her zaman buralardayız. iyi günde, kötü günde..